המסמכים הדרושים להגשת תביעה

עורך דין תביעות סיעוד זקוק למירב המסמכים והראיות, על מנת שיוכח להוכיח מעל לכל ספק כי מדובר בבמצב סיעודי, המחייב פיצוי של המבוטח לפי האמור תחת דיני נזיקין . חשוב לזכור, שבתחום של דיני נזיקין מעבידים רבים מנסים להתנער מאחריות, ולטעון שמדובר בתאונת עבודה שגרתית וצפויה, אך אסור להאמין לטענות מעין אלו, ובמקרה של ספק תמיד כדאי לפנות לייעוץ בנושא דיני נזיקין אצל עורך דין תאונת עבודה .

המסמכים החשובים ביותר להם זקוק עורך דין תביעות סיעוד הם אלו:

· חוות דעת של רופא מומחה בנוגע לנזק שנגרם כתוצאה מהתאונה.
· תיעוד של הוצאות כספיות שנבעו מעניין התאונה (גרר, מונית, טיפול רפואי וכו').
· אם העניין כלל התערבות משטרתית, יש להביא אל עורך דין תאונת עבודה תיעוד משטרתי של נסיבות המקרה.

כדאי לדעת כי דיני נזיקין פועלים לטובתו של העובד שנפגע בתאונת עבודה. למשל, ניתן להגיש תביעה דרך עורך דין תאונת עבודה בתוך 7 שנים ממועד התאונה, וכאשר העובד הנפגע הוא קטין, דיני נזיקין קובעים, כי תקופת ההתיישנות לתביעה דרך עורך דין תאונת עבודה היא 7 שנים החל מיום הולדתו ה-18. אך עם זאת, מומלץ לפנות אל עורך דין תאונת עבודה במהירות האפשרית לאחר התרחשות התאונה, וזאת כדי להבטיח את סכום הפיצויים הגבוה ביותר שניתן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *